Блог > Коментарі до замітки

Проект „Молодь обирає здоров’я”

Велике значення для збереження здоров’я людини має спосіб її життя. Сучасна молодь у переважній більшості випадків не замислюється над своєю поведінкою, недбало ставиться до власного здоров`я, культивує шкідливі звички. Тому основне завдання батьків та школи полягає, в формуванні у підростаючого покоління валеологічної поведінки, спрямованої на нівелювання дії факторів ризику, оскільки в дорослому віці спосіб життя змінити значно важче, вкорінених шкідливих звичок позбавитись майже неможливо.

Мета: сприяти залученню до здорового способу життя якнайбільшої кількості дітей та підлітків.

 

Завдання:

- проведення просвітницької роботи серед дітей та учнівської молоді;

- підбір методичних матеріалів і розробок для полегшення роботи організаторів акцій та заходів;

- організація тренінгів за програмами „Рівний рівному”, „Майбутнє починається сьогодні”, „Діалог”, „Фарватер”, „Життя на роздоріжжі”.

Учасники: учні загальноосвітніх навчальних закладів, вихованці позашкільних навчальних закладів, члени громадських організацій; психологи, тренери, педагоги.

 

Види діяльності

 

Опитування та анкетування

(готуються й аналізуються спільно зі спеціалістами)

Орієнтовна тематика:

„Що таке здоровий спосіб життя?”

„Здоров’я у моєму житті”

„Коли потрібно зробити вибір”

„Психічне та фізичне здоров’я, як його зберегти”.

 

Відповідальні: комісія з питань преси та  інформації.

Налагодження партнерських стосунків

Можливі партнери:

- державні та недержавні структури, заклади, організації:

- управління та відділи освіти і науки;

- управління у справах сім’ї та молоді;

- соціальні служби молоді;

- служба у справах неповнолітніх;

- тренінгові центри;

- центри репродуктивного здоров’я;

- дитячі та молодіжні громадські організації.

- спеціалісти: педагоги, психологи, соціальні педагоги, юристи, журналісти, лікарі.

- батьки.

Відповідальні: комісія з питань партнерства.

Презентація результатів діяльності

Орієнтовний перелік форм презентацій:

- інформаційні матеріали на сторінках періодичних видань, веб-сайту;

- молодіжні теле- та радіопрограми;

- виготовлення роздаткових буклетів, листівок, плакатів;

- твори, вірші, есе, малюнки тощо;

- конкурс стіннівок про шкідливі звички „Самогубці серед нас”;

- твір „В здоровому тілі – здоровий дух”;

-  впровадження ведення учнівського щоденника „Здоров’я через освіту”.

 

Відповідальні: комісія з питань преси та  інформації.

Навчання організаторів та учасників проекту

Форми навчальної діяльності:

1. Навчання за програмами:

-  „Майбутнє починається сьогодні”

- тренінг „Рівний рівному”

- „Фарватер”

- „Життя на роздоріжжі”.

 

2. Тренінги, семінари, ділові ігри.

3. Різне:

-   агітбригади;

-   КВК;

-   дискусії, дебати;

-   просвітницькі вистави, інтерактивні театри;

-   консультації зі спеціалістами.

 

Відповідальні: комісія з питань загальної та позашкільної освіти, тренери Школи лідерів та „Лідер-клубу”.

Організація і проведення культурно-масових заходів

Орієнтовний перелік заходів:

- агітбригада;

- туристичні походи;

- чемпіонати;

- спортивні змагання;

- спортсекції на базі навчальних закладів;

- дискусії, диспути, дебати;

- благодійні вечори відпочинку під гаслом „Ми за здоровий спосіб життя”;

- КВК;

- акції проти паління;

- конкурс творчих робіт: творів, малюнків, плакатів;

- зустрічі з хворими на СНІД;

- екскурсії до медичних закладів.

 

Відповідальні: комісії з питань культури і дозвілля, спорту та здорового способу життя.

вівторок, 16.08.2011, sashka_bukashka